pátek 4. května 2012

Wishlist to London

Příští pondělí /14.5.12/ odjíždím na týden do Londýna. Těším se jak malá už od října, kdyjsem se o zájezdu dozvěděla. S trochou přemlouvání se mi podařilo přesvědčit rodiče,a by mi dovolili jet. A tady je můj wishlist:

1. Gladiátorky nebo žabky, klidně oboje. Nutně potřebuju!
2. Moje současné brýlky toho mají za sebou dost. Sice ještě slouží, ale už čekám na to, až se rozpadnou :D
3. Čepička na ochranu vlásku před letním sluníčkem
4. Hodinky. Nejlépe takové, jako na obrázku
5. Nějaké šaty
6. Blazer. Mám jeden černý, takž bílý nebo barevný
7. Květovaný šátek
8. Zbožňuju prstýnky :)
9. Nějakou kosmetiku
10. Sukně, abych udělala radost sobě a taky trochu mamce :)
11. Dálší šátek. Červeno-modrá kombinace je perfektní
12. Mikina.
13. Naušnice. Klidně i tyhle letadýlka. Jsou úžasné!
14. Plavky, druhé do rezervy
15. Červené kalhoty
16. Balerýnky
17. Nějaké tenisky. Úplně jedno jaká barva, jaký vzor
18. Kabelka. Málá, nebo velká, nebo obě :))


Žádné komentáře:

Okomentovat