pátek 13. července 2012

Pátek třináctého

Pěkný páteční večer přeju,
jak jste přežili pátek 13.? Já absolutně skvěle. Vyspala jsem se do růžova, odpoledne jsem šla ke kamarádce, dívaly jsme se na Muže v černém 3, dělaly blbosti a smály se, jak kdyby jsme si šlehly :D Když je dobrá nálada, tak je dobrá nálada. Teď  relaxuju v župánku, poslouchám z venku kapky deště, usrkávám čaj, sleduju The last song a stále hledám jakoukoli inspiraci do mého pokoje. Spíš už jenom takové vychytávky a detaily, ale to jsem prostě já :) A příští týden mě čeká Praha, takže hurá!
P.S. Tady se můžete zúčastnit skvělé giveway :)




Nevíte, kde by se daly pořídit takové šátky?

3 komentáře:

  1. Naštěstí jsem pátek 13ého přežila:DD
    Podle mě ty šátky seženeš normálně někde v obchodě, třeba u vietnamců zkus to:D u nás je alespoň mají..

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Kami, já jsem letěla v pátek třináctého letadlem z dovolené, ale kupodivu žádné bouřky jako minulý let, který byl dost strašidelný :)).

    OdpovědětVymazat
  3. ty satky maji skoro vsude ,) (hm, bershka, pullandbear atd.)

    OdpovědětVymazat