úterý 24. července 2012

Sandals

Ahoj,
přidávám slíbený new in post. Tyto sandálky jsem si koupila u Batě a doufám, že nedopadnou jako ty, co jsem si tam koupila minule /alespoň mně vrátili peníze, když je nedokázali spravit :D/ Tyhle jsem si koupila v Praze, během bleskového proletu Chodovem. Proč musím být jediná v rodině, kdo rád nakupuje? A to jsme  tři holky a jeden chlap :D



Dneska večer se chystám s M. L. a K. do kina na Magic Mike. Už se nemůžu dočkat. Channing Tatum a Alex Pattyfer jsou vražedná kombinace. Užijte si úterý :)

7 komentářů:

  1. krásné botičky :-) já žabky nosit nemůžu protože mám obří nohu, takže si musím vystačit s balerínama :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc moc pěkné sandálky! Já jsem si objednala přes internet botky, taky od Bati, a odpoledne si je půjdu vyzvednout :)).

    OdpovědětVymazat
  3. Jé vyzerajú moc pekne! Takéto sandálky nosím v lete najradšej :))

    OdpovědětVymazat
  4. Na Magic Mike chci jít taky! Jsou to oba fešáci no!
    :)

    OdpovědětVymazat