neděle 23. září 2012

Autumn new in!

Ahoj,
tak jak jste zatím přežili ty 3 týdny? Já zatím v pohodě, ale už od zítřka píšem hromadu testů. Asi už bych se na to opravdu měla podívat :D


Tričko z Takka. Na fotce vypadá trochu neforemné, ale je super :)


Candigan se stejné barvě (ano, tento odstín jsem si zamilovala) a taky z Takka


Moje první výhra v giveway.Ještě jednou děkuju, Aničko :)



Kalhoty dárek od mamky, takže vám nepovím, odkud jsou. 
Sama si je koupila v tmavě zelené, takže by mně je mohla občas půjčit :D


A nakonec kabát, ze kterého mám největší radost. Je z Gatu a je super úžasný!

9 komentářů:

  1. moc pekné veci :)

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné věci :)
    Zvu tě k sobě na giveaway :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. krásný kabát, mám ten samí akorát v jiné barvě :) je prostě nejlepší :)

    onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. peknee vecičky :) hlavne tá čo si vyhrala v giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Ooo, vše do vínové, to bude někdo trendy! :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  6. tuším aj tebe sa páči bordová túto jeseň ;) chválim!!;)

    OdpovědětVymazat