úterý 16. října 2012

Wish/Need list

Ahoj,
dneska mně profesor vyvrátil moji mylnou domněnku, že asi chápu fyziku :D Ale myslím, že lepší už to nebude. Ještě mě dneska čeká úloha do matiky. Naštěstí zítra nic nepíšeme/ neměli bysme, takže se asi ještě odívám na tu biologii. Taky nesnášíte, když vám učitelé dávají přepadáky?


Wish/Need list na podzim a taky trochu zimu :D

1.Svetříky
Potřebuju i chci. Opravdu nemíním zmrznout.
2.Punčocháče
Černé, tlusté. I v chladnějším počasí bych ráda vynosila kraťasy :D
3.Šála
Nebo taky šátky. Opět takové opatření proti zimě.
4.Džínska
Mám šedou, takže bych si ráda pořídila nějakou (tmavě) modrou
5.Taška
Velká a černá♥ Připadá mi, že je nemožné nějakou sehnat.
6.Košile
Zjistila jsem, že jich mám nedostatek :D

Nevíte kde by se nějaká položka dala sehnat? Díky moc za tipy.
Co je ve vašem podzimním/zimním wishlistu? ;)

11 komentářů:

  1. Šátky a košile nebo blůzky bych si kupovala pořád! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Džínovou košili bych také potřebovala

    OdpovědětVymazat
  3. po 1 , 2 , 3 a 6 taky toužím :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sem si v neděli večer usmyslela, že chci vínový lak, tak sem v pondělí šla po škole do Rossmanna. Tak mám zatím jenom lak na nehty :D
      Máme to dobré že? :D Když nám jede blbě autobus, tak ten čas zabijem v Rossmannovi :):D

      Vymazat
  4. Velká a černá taška by se mi taky hodila!♥ Ale žádnou nemůžu sehnat :(

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já teď kabelku sehnala v NY, velkou černou a je super. :)

    OdpovědětVymazat
  6. u mě věta "zítra nic nepíšeme" neexistuje :D a asi existovat ani nebude.. je to na palici!
    svetříky, taška a košile jsou úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty svetříky jsou vážně nádherný!:))

    OdpovědětVymazat
  8. Oh God I now need those sweaters ! Great blog by the way!
    Meganne from The Vanity Theory

    OdpovědětVymazat
  9. Ta džínová košile je super! Jsem tvůj nový follower:)

    OdpovědětVymazat