úterý 5. března 2013

Workout • week 1,2


Tak jsem konečně pořádně začala. Pořádné cvičení plánuju od Vánoc a konečně jsem se k tomu dokopala. Nevím, jak u vás, ale já mám největší problém začít cvičit. Pokud začnu, tak můžu pokračovat i další hodinu.
Jinak největší inspirací pro mě byla Verča z Myraspberrylife.com a tak jsem se rozhodla taky přidávat workout posty.

Proč cvičit?
•Lepší postava
Krásný únavný pocit po cvičení
•Lepší kondička /v těláku budete za hvězdy :D /
•Víc energie /teď samozřejmně nemyslím hned po cvičení/
•Skvělý způsob, jak zničit stres
•Nákup krásných cvičících outfitů :D











18.2. -3.3.
Pondělí/Monday
Úterý/Tuesday
Orbitrek - 10:03
Streching
Středa/Wednesday
Steching
Čtvrtek/Thursday
Žádné cvičení / no workout
Pátek/Friday
Orbitrek - 37:47
Steching
Sobota/Saturday
Streching
Středa/Wednesday
Orbitrek - 10:05
Streching
Čtvrtek/Thursday
Žádné cvičení / No workout
Pátek/Friday
Orbitrek - 30:03
Streching
Sobota/Saturday
Orbitrek - 10:04
Streching

Nedělě/ Sunday
Žádné cvičení / no workout 

6 komentářů:

  1. děkuju za follow jsem ráda:) Netušila jsem že se oskaři dávají i za písně k filmu, to Adel moc přeju Skyfall se jí moc povedl:)
    Taky cvičím:) Ať ti to vydrží:))

    OdpovědětVymazat
  2. Jéjda.. vidím že cvičím extra minimálně teda.. :D Obdivuju tě, že se ti chce až tk to hrotit :D

    OdpovědětVymazat
  3. so lovely blog!Wanna follow eachother?If you follow me be sure that ill follow you back as soon as possible so let me know!

    loves

    www.istanbulianchic.com

    OdpovědětVymazat
  4. Lovely blog! Wanna follow each other? :)

    OdpovědětVymazat