čtvrtek 14. června 2012

Summer=The best time for trying something new

Blíží se léto a s ním, doufám, i pěkné počasí. Rozhodla jsem se, že letošní léto strávím aktivně. A to co nejvíc to půjde. Hlavně nesmím tyto prázdniny prosedět u počítače zalezná doma!
 Rozhodně mám v plánu následující věcy:






Cvičit na orbitreku /najít si alespoň 20 minut denně/. Samozřejmě musím zapojit i cvičení venku- takže budu jezdit na bruslích a přemýšlela jsem i nad tím, že začnu běhat


Taky jsem přemýšlela nad jógou. Hledala jsem na youtube nějaké videa a docela mě to zaujalo. Neznáte nějaké dobré instruktory jógy na youtube?

 Pořádně se protahnu a vyhlásím válku zkráceným svalům :)





Naučím se vařit a péct. Kamrádka mi půjčila kuchařku pro začátečníky a některé jídla mě fakt zaujala. Pokud mě to chytne, asi založím novou rubriku Recipes..


*Heslo na léto:
 Eat better, 
run farther
excercise harder
and be thinner,
healthier
and happier :-)

Co plánujete o prázdninách vy?




1 komentář: